Vart tog helgen vägen???

I fredags va hände i fredags, jo först var det seminarie sen så var det dax att fixa och dona här hemma med tvätt och städ! Inte sådär jättekul men det är väl så livet fungerar ibland! Men det gick fort och vips så var kolckan sex och vem stod utanför min dörr med kicki saft jo Malin :) VI gick sedan och mötte upp Mickis och köpte sushi :)
Det blev en galet mysig kväll med massa godis och Idol, och sen kom världens bästa hem runt tio :) Det var den bästa lyckan av allt!
I lördags va vi upp tidigt då Viktor skulle åka iväg under förmiddagen, själv begav jag mig ner på stan för att köpa en bok till skolan!! Men tror ni den fanns!! Nej såklart inte, finns ingenstans!!! Blir hel galen!!!! Men sen så möttes vi upp och gick hem och lagade god lunch :) På kvällen mös jag med Emmie och co och Viktor var iväg på sina egna äventyr :)
Idag jag som ogillar söndagar så sjukt mycket fy fan!!! Vaknade upp med en klump i halsen och kände nej jag vill inte att det ska vara söndag redan!!! Det är orättvist att helgen går så fort! Men det är bara bita i och hålla ut han kommer hem snart igen! Efter han hade åkt till stationen träffade jag Emmie en sväng och sen så gick jag med Ahmanda och fikade så det var skönt och vara omgiven av de bästa när en av de bästa åkt precis :)



" Every minute and every second counts, so enjoy the time you have "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback