Dad and the wife

Ja nu så har de gift sig!! I helgen så gick stapeln av Pappa och Helena är nu herr och fru Nilsson!!! jag vet inte vad jag ska tycka jag är lycklig för min far men det är ändå en väldigt speciell känsla man har i kroppen när ens förälder gifter om sig!! Det blev en fin dag med fint väder, vigseln var fin och mottagningen var lika fin den med med god mat och dryck!! Så Ja ett lyckat bröllop blev det tack vare min a2 fickpluntor som fanns i min väska :D mohahaha
.
.
.
.
Det blev kaos på dagen då mina bröst vuxit en nästan två storlekar på tre veckor så när klänning skulle på så blev det tajt över tuttarna jävla skit saker det där ibland!! Blir så lless och sur när sånt sker!! Någon som vill byta??
.
.
Nu är det lugnet före stormen om några dagar får jag mina tio dagar på mig att skriva en mindre B-uppsats som känns sådär inte jättebra men det duger väl!!! OJOJ
"You are never to old to live your dream life"

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback