Annika

Annika, hon är min syster och hon är en del av mitt allt! Hon känner mig in och utan till. Hon vet exakt vad jag behöver när jag behöver det!! Nu när allt känns tungt så fick jag ett mess där hon skrev att jag skulle få en sak på fb! Liksom va tusan kan det vara!? När jag loggar in så är det en film som hon gjort på mig och henne och vår Paris resa som vi gjorde för många år sen.
 
Den resan fick jag av henne i 18 års present! Det var helt otroligt jag fick ledtrådar i flera dagar innan jag fick presenten men kunde inte riktigt förstå vad det handlade om. Fick till och med en lapp där det stod Sirap på men nej förstod ingenting! 
 
Annika har alltid hjälpt mig när jag behövt det som mest, och det är jag evigt tacksam för!!
 
 
Tack för allt du ger mig!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback