Fem dagar...

Helgen blev bra och härlig, inte riktigt så som jag hade trott att den skulle bli dock men den blev grym iaf :)
I fredags var de skola och lunch med Amanda och Elin sen iväg på läkarbesök och sen hem! Då fick jag reda på att Viktors plan blivit inställt så det blev tåg för honom stackarn!!!!
I lördags så var vi iväg till Emmie och Tompa på dagen och mös massa :) Skönt att Ludde inte är rädd för Viktor :) På kvällen kom Sara, Emmie och Camilla över för lite melodifestivals tittande och massa god dricka och massa skit snack en helt perfekt kväll med tjejerna!
Och så blev det söndag då var det dags för Viktor att åka igen fy fan!!! Tåg för han tebax stackarn med massa förseningar osv. Jag åkte när han åkte till Emmie då Emelie, Mickis och Malin skulle komma på söndagsmys, precis vad jag behövde! :)
I måndags så träffade jag Ludvig och Emmie och det blev en härlig och rolig dag! Den gick fort! Jobbigt med att veta att Viktor ät borta nu och inte höra något ifrån honom!! Det suger och är så otroligt galet jobbigt!!
Idag tisdag har det varit en vila upp sig dag och bli människa och nu på kvällen så tog jag och Emmie en promenix hur skönt som helst!! :) Och Emelie den lyxiga bruden har nu åkt iväg till Blblblaa stället där det är varmt och soligt!!! Och juste om en vecka är det alla hjärtansdag!!! Usch och blää kul för de som får spendera den med sin älskade men för de som inte får det så kan ni säkert känna igen känslan att det bara känns jobbigt! Och när man hör vilka överraskningar de omkring en fixar för sin älskade blir man smått avvis...

" Never say never because never is a long time "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback