5 dagar kvar

Jahapp då var helgen avklarad!!!
Fredagen bestod av jobb och barnvaktande tillsamans med Viktor! Vi passade Ludvig en bra stund så det var mysigt!! I lördags så blev det röja undan dag hela dagen lång så vi fick lite mer plats och utrymme vilket kändes väldigt bra och härligt! Sen så mös jag med Emmie och Kusin vitamin en sväng på kvällen! Notera jag pluggar inte,
,
,
,
,
Vilket inte är det bästa men va fan det är ju så svårt men snart är jag klar med fråga två då har jag bara en kvar :D
Igår så pluggade jag på förmiddagen sen träffade jag familjen och käkade lite söndagmiddag!! Så det var hälrigt men som sagt inget pluggande på kvällen ILLA!!! Men va fan måste ju få andas ut lite iaf!! :D



" Give me time, time and a bit more time. TictocTictoc "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback