Far far away....

Ja nu ska jag skärpa mig och börja skriva igen!!!
.
.
Vädret har vänt om totalt från sol och lite värme till regn och värme. Plus sidan här är att en del pollen försvinner samt att det fortfarande är varmt! Jag har haft fullt upp med plugget och andra små intriger hit och dit!
.
.
.
Är så less på allt nu, önska att jag bara kunde försvinna och vara borta, poff och så är jag inte här längre!! Tänk vad skönt att vara på en ö i karibbien och sola och bada och inte behöva bry sig om något eller någon!! Vad jag längtar bort till värmen och ifrån allt och alla!! Vill bara bort bort bort.....
I helgen blir det till fredagsmys med storasyster Anneli och barnen hemma hos mamma, på lördag blir det fest för Annika som fyller 26 och på söndag fira Annika med släkten samt att ha söndagmiddag med Viktors föräldrar och syster.
.
.
.
" I just wanna go far far away and never look back, until one day "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback