En vän åker iväg

Vänner är bland det bästa man kan ha i sitt liv, att förlora en vän är som att förlora en bit av sitt hjärta! Det är nästan som ett jobbigt break up. En vän är en man kan skratta med, skrika med, grina med osv, ni förstår vad jag menar. Varje år i många år så har en av mina bästa vänner lämnat mig för det är dax för henne att återvända till sitt Polen där hon pluggar! Varje höst känns det lika tungt att säga hejdå, även dast man vet att man ses om några veckor igen tack vare lov!!! 
 
Denna gång känns det tuffare då jag vet att hon har det tuffare att säga hejdå till de hon värdestätter så högt här hemma! Men hon ska veta att hon har tur iår följer två andra bästa vänner med ner till Polen för några dagar, vilket kommer bli grymt kan jag tänka mig! Sen går tiden fort och på någon sekund är hon tillbax igen! 
 
 
Vi ses snart igen min älskade vän :)
 
" In the early stage of life family is more important than friends but when you get older your friends become a part of your family "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback