Heeees

Oj så hes jag är! Kan knappt prata idag! Men inget stoppar mig just nu :)

Har fått ny energi och och känner mej gladare för varje dag som går! Visst har jag dippar till och från men nu så! Nu är det dax! Nu är det massa nya saker som kanske kommer ske eller inte, det får tiden utvisa!

Idag har det blåst massa men vart hyfsat varmt idag så det har varit okej!

En lugn dag med bränboll och gu så kul det är! Det är något vi lär spela i sommar! Jag är grymt dålig men kul det är det verkligen :) Sen hann jag med att träffa syrrans barn en sväng!

" I am no fool for realizing that my dreams may not come true "

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Lätt brännboll! Haha jag suger, men gud så kul det är med lite öl ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback