Count down...

Snart så flyttar jag!! Jipppiee! Gu så skönt det ska bli, men nu måste jag sätta fart att packa! Har inte ens börjat än och imorrn e det bara två veckor kvar tills dagen e kommen! :D LYCKA!!

Jag var ledig igår måndag och hela dagen spenderade jag med Emmie, ludde och sen Tompa senare på kvällen! Det var riktigt trevligt och härligt! Va dock på mysko humör till och från kändes de så tomt inom mig så blev smått skraj! Jaja, sånt händer även den bästa!

Idag, jobb,jobb och lite mera jobb och gissa vad det blev vikarie, en prao och två VFU:are! Ojoj det bleev en riktigt lååång dag! Men den gick bra men hade inte räknat med alla personer runt omkring mig dock! Kom hem sent men lyckades undvika regnet!


Jag och Luddes åk!

Tant Tisse!

Emmie och ludde kollar på regndroppar!

Lyckligt lottad!

Saknar dej!!

" How could just one little thing, change one so beautiful thing "

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jannice lindell

Var ska du flytta??

Postat av: Fia

Jag ska flytta till liten mysig lägenhet vid ungefär fyrishov :D Ni får komma och hälsa på sen när jag är inflyttad :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback