Bio, bio och lite mera bio..

Ännu en helg har gått!! Ojoj tiden går fort som vanligt!

I fredags så åkte jag från jobbet redan 11:45, åkte hem och vilade upp mig och så :) Tillslut så började jag kunna andas igen, jippi! Vid halv två när krafterna hade så smått kommit tebax träffade jag Emmie och Tompa och lilla Ludde! Han var ju för go! så otroligt söt han var! :D Lilla lycko barn det är vad han är! Man blir så lycklig av att se honom! Väldigt lik Tompa är han just nu men vem vet det kanske kommer ändras.
Emmie och Tompa dom var så söta och lyckliga!

På kvällen sen så gick jag hem till Sussi, vi hade fredagsmys, åt massa tacos och glass!

I lördags vaknade jag tidigt som vanligt ingen överraskning där. Jag och mamma åkte hem till Annika på lunch där Anneli och barnen redan var. Efter lunchen åkte vi ner på stan till Filmstaden och så gick vi på Trassel, så mysigt så=) På kvällen innan vi gick på bio igen behövde Annika först gå till Spegeln och lite pinsamt hämta sin kavaj av mr X! Hahaha

Sen gick vi iväg till Royaloch såg Black Swan! Fy f** va grym den är! Helt otroligt bra film!



Igår hade jag en mysdag med Gabriel och Ella och idag så är jag hemma från jobbet, tråkigt!

" Every step we take is a step forward "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback