Me time...

Äntligen har jag fått liten "egen" tid.
Först i fredags var det kokhet ute och udner avslutningen höll vi på och smälta sen så blev det en mys dag hela dagen :) Jag kom hem runt halv sex då var det middag och mys på lilla altanen:) Det var den fredagskvällen gjorde inte så mycket va ut och tog en promenix en sväng och sådär, men det finns inte direkt något kul att tilläga. ;)

Igår lördag vaknade jag pigg och allert till yttligare en dag med fint väder! Jag tog Annikas cykel och cyklade till Gamls till andra syrran och mös med henne och famljen hela dagen lång. På eftermiddagen så tog jag med mig Ella. Vi köpte Kina mat och så satte vi oss i parken och mös, sen så lekte vi och sprang under duschen. Sen gick vi hem och mös och kollade på film. Hon somnade runt halv tio och jag gick och lade mig runt tolv.


Idag har vi vart i parken igen till blandat väder varmt men med, moln, sol och regn i luften. Sen fika mys med Anneli och familj.

Nu är det inte långt kvar tills Emelie är hemma! Längtar sååå!

" We miss some friends alot , and we know then that they are the friends that means the most "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback