Sol och Ljus

Idag var det lyx, jag fick skjuts av pappa till jobbet! Ibland har man världens bästa pappa! Fick samtal hemma innan jag drog iväg att jag skulle ha en vikarie idag pga sjukdom! Jag fick en helt ny som aldrig hade jobbat på skolan eller med barn förr! Så visste inte först vad jag skulle tänka! Men det gick så bra så! Men vi spenderar väldig mycket tid ute just nu och idag så det var absolut inga problem för det var ju sånt otroligt härligt väder!

Jag bestämde med min underbara Noel idag att vi ska träffas på stan på söndag och ta en fika sen fota lite=) Det är fjärde gången vi bestämmer för att fota (de tre gångerna innan har vi hindrats av sjukdom!) Så ska ta lite bilder och se hur det blir sen så ska vi köra "tran" bilder i studio någon dag! Riktigt kul! Och inte bara det vet ni vad jag fick av Noel idag på jobbet han är inte bara en fantastisk vän och kollega utan han hade bakat valnötsbröd som jag fick! Det var riktigt, riktigt gott!

När jag kom hem efter en lååång dag så träffade jag syrrans barn en sväng! De är juh sådär extra goa när dom e trötta! Mina små hjärtetroll <3


"The fight between right and wrong is an ongoing fight"

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback