So, so cold!

Dagen började med en sovmorgon, men den är inget att skryta om för gick upp vid sju så=) Idag har det vart en ritkigt kall dag med en massa vinterlandskap på jobbet! Allt börjar rulla på nu och jag går oftast inte jämt men väldigt ofta med ett leende på läpparna just nu! Fick se fler bilder idag på Noels dator och fick väldigt fina komentarer av flera på jobbet=) Vi hade möte idag till klockan sex så det blev en låång dag! Jag förstår mig inte på de som inte klär på sig ordentligt, ja nu låter jag gammal men det är kallt och blåsigt just nu så på med kläder och håll dej varm!

När jag kom hem idag var det först upp på den ena träningsmaskinen i 20 min sen på den andra i 20 min, nu jä** e det tränings time igen! Imorgon så blir det skridskoråkning och det ska bli så galet kul! Ser så mycket fram emot det, wohooo!

Har bestämt mig för att köra en avfärgning igen, det börjar bil dax att göra det känner jag så nu blir det ljust oranget som gäller igen =)

Saknar dej, men snart e du hemma igen och det glädjer mej massa! Keep up the good work!

"Take two moments everyday and remind yourself how lucky you are"

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback