Rädd??? nejnej

Morgonen på jobbet började med en massa prat om förlosningar! Ojojoj, en kollega/vän ska föda 3 mars och hon hade vart på besök igår på förlosningen. Det tyckte juh "damerna" på jobbet var kul så de började dra alla olika rövarhistorier om hur det var att föda barn, så ja man fick höra det ena och det andra! När jag gick därifrån kände jag näää inte föda barn jag kommer knipa!! Haha, men vid lunchen så lugnade några av dom mig så puh!

Vi åkte skridskor idag yayay=) Men lite tråk för jag kom inte ut på isen hittade ingen bra hjälm man måste ju hha det när det är massa på isen så man inte får en knuff och faller! Men får åka någon dag snart måste, måste, måste=)

Hoppas jag får sova gott inatt gårdagens natt var inte kul vaknade första gången 02:22 och efter det vaknade jag flera gånger inte kul!!


"Everyday should start with a great smile"

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback