One more gray day...

Idag var det ingen överraskning att det var grått och tråk!! Men som sagt ska inte klaga för massa snö har försvunnit och det är ett väldigt gott tecken!=)

Sov riktigt risigt inatt, vaknade flera gånger om och det gick knappt att somna om tillslut! Dagen började bra och allt har rullat på men det är fullt upp så man hinner knappt med att andas ut! Men det är väl så det måste vara ibland allt kan väl inte vara en dans på rosor=) Det är bara kämpa på så det kanske blir en dans på rosor tillslut!
Fick höra en massa positiva saker av föräldrar idag när jag träffade en del och det värmde väldigt mycket i mig!

Har fixat och donat i min lilla boning idag efter jobbet och nu blir det lite små plock sen ska jag försöka sova tidigt så jag får sova! =)


"Let you mind go, and come fly with me"

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback