London baby med snuva!

Ja, jag har varit skeptisk inför London resan för det inte kändes bra att åka! Men som vanligt så blev det istället bättre än förväntat! Vi åkte tidigt alldeles för tidigt i torsdags men vi fick ju en extra dag i London så det var ju bara bra! Det regnade, regnade och regnade lite till men på kvällen var det uppehåll så det var riktigt nice=)

Fredagen var vi runt till Big Ben, Towern m.m och bara turistade oss och sen såklart satt vi på en del pubar och shoppade så klart! Blev en mycket bra dag/kväll och natt!

Lördagen tog vi det lugnt på morgonen åt en sen lunch och sen var det bara att gå ner till Her Majesty´s Theatre från Picadilly:) Phantom of the Opera såg den på teater när jag var tre år i Sverige för första gången, jag kan förstå varför jag minns saker från den gången! Det var helt otroligt bra rös stort sett hela tiden och ibland föll tårarna med! Finns bara en sak att säga UNDERBART! Phantom of the opera är i en klass för sig!

Söndag, shoppa och bara mys innan vårt sena kvälls flyg! Och jag hittade ett par ritkigt snygga Ray Ban glasögon igen på rea :D Wohooo


"When you look someone in the eyes you see the truth, the truth in your eyes"

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback