Bad dream, bad dream go away

Jag är så uttråkad av att bara vara hemma! När man är pigg och känner sig frisk men ändå inte är det, så är det sjukt jobbigt att bara gå omkring hemma! Jag är som frisk men ska inte utsättas för allt för hög ljudnivå därav ska jag inte jobba :/
Men men förhoppningsvis kan jag jobba på fredag och det ska bli skön!
Inatt så drömde jag bara mardrömmar, det var ju typiskt! Hade hoppats få fortsätta på min underbara dröm jag hade igår! Men icke, istället blev det bara massa panik drömmar den ena efter den andra!! Fy,fy,fy!
Idag har jag börjat planera min framtid, jag säger inte än vad det är, det får ni veta när jag vet mer själv! :)


"Follow the road that you know is right, don't listen to what other might tell you"

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback