Va det lov eller?

Oooo sån udnerbar helg det har vart! Riktigt bra och härlig och mysig!

I fredags så åkte jag till syster och fixade mig inför kvällens bravader, när tid optimisterna Emelie och Mickis kom så satt vi och snackade skit och fixade oss det sista, vi hann till och med smida lite planer inför framtiden! Ååå så spännande! Senare åkte vi ner till Oasia där Sara möte upp oss vi satt och drack öl och snackade ännu mer och kom på ännu bättre planer! Riktigt mysigt och små sent blev det! Men kul det hade vi! Men något har hänt!!! Det var en hel del mysko människor där!





I lördags, vaknade jag pigg och utvilad men med nästan ingen röst alls! Det hade redan börjat på natten innan och rösten fanns inte där! Jisses! Men, men jag gick till syrran en sväng och pussade på barnen och var social utan att prata så där jätte mycket! Mös med film och massa gott på kvällen. Men runt tolv eller när det var så fick jag och Marcus åka och hämta Soso, vi åkte och köpte lite mat Soso behövde få i sig lite och jag tog glass! Mums! De båda hakade på en sväng hem till mig, Soso somnade på soffan, Marcus satt fast klistrad i soffan och såg narnia! Och jag, jag kunde knappt prata!

Idag när jag vaknade så vaknade jag till Disneydags, Phineas and Ferb mycket trevligt och roligt att vakna till det! Vart en fixar och tränings dag idag :D

" We do not remember the days, we remember the moments "

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Haha vilken liten tjockis där på golvet!

Hoppas du får sova ordentligt inatt :)

Puss!

Postat av: sofia

Du e juh för söt!!

Och nej det e absolut inte någon tjockis på golvet! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback