Tro och Hopp..

Jag vaknade upp första gången fyra inatt sen var det bara små sova fram till dess klockan ringde! då var det bara att knalla upp och fixa sig! Till min besvikelse så snöade det ute när jag gick upp men till min glädje så var det nästan ljust ute så det vägde upp. Jag hade tur idag jag fick lifta med en otroligt snäll kollega till jobbet! Så det var en bra start på dagen!

Det var en hel del att göra idag allt möjligt och det var det ena efter det andra hann onte ens med hälften av det jag trodde jag skulle hinna så imorrn blir det fullrulle på mig! Efter jobbet så åkte jag hem till mamma och jag lagade mat och det blev hemmagjorda köttbullar och JA dom blev riktigt goda! Sen så åkte jag hem och jag insåg nyss att jag måste rensa ut garderoben! Puh vilket jobb! Imorgon har jag sov morgon så nu hippas jag att jag verkligen får sova och inte vaknar fyra!

" I didn't say godbye to you because it would hurt too much "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback