Mer snöö ??

Nu får det vara nog!  Vill inte ha mer snö nu, visst de e februari fortfarande men när man äntligen går på asfalt så vill man f** inte att den täcks med snö igen!

Sov riktigt bra inatt vilket var förvånande vaknade dock klockan fem och kunde inte somna om! Har vart två riktigt bra och snabba dagar på jobbet och det har vart roligt men små jobbigt till och från såklart! Idag har jag vart i mina egna tankar till och från för en praktikant påminde meíg om en sak! Menmen så är det till och från! En riktigt härlig tjej är hon får en liten glädje kick av hennes unga sinne..


Slutade tidigt idag vilket jag inte gör egentligen men idag blev det så och det var mer än behövligt! Men åkte och flöngde hit och dit med mamma så det där lugnet jag behövde hittade jag tyvärr inte! Nya tag imorgon får det bli så får vi se vad som väntar!

" Don't stop believin', hold on to the feelin "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback