All Good Things...

Går nog fortfarande smått på hög varv efter igår! Asså känslan av att en av sina bästa vänner får barn e en riktigt rolig och härlig känsla! :D Går och smår leer en hel del hela tiden, Jag har äntligen sett lilla Ludvig på bild både på webbisar och sen så fick jag ett så åå så underbart mms av Emmie och Tompa idag! Oj så liten han är! Men det är extremt overkligt att de har blivit föräldrar, visst så har man vetat om det och allt sånt där, men det känns lite små mysko men på ett jätte bra sätt :D:D

Annars vad händer?! Träffade Noel idag på jobbet och han kom med några rikritgt roliga och häftiga ideér inför fotograferingen! Tror det kommer bli as grymt! Så det är något jag ser väldigt mycket fram emot!

Men annars idag har det vart en riktigt skit dag!! Den har inte varit bra någonstans, allt har bara rasat hit och dit och överallt! Min mail e jättemysko så vet inte om jag får allt eller om mailen kommer iväg så håller på och skaffar mig en ny! Sen är det bara kaos hit och dit! Så idag ingen bra dag.......


"
 I don't wanna miss you anymore, but if I don't miss you I might lose that wonderful feeling "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback