Vill berätta men kan inte...

Har du någonsin haft känslan inom dig att allt skulle bli så mycket bättre om du bara berättade vad du känner??

Varför är det så svårt att vara ärlig mot sig själv och andra, varför kan jag inte bara säga rakt ut det jag vill till dej?! Om livet ändå var så lätt, och varför e du så feeg och varför är jag så feeg? Om jag bara kunde samla all kraft jag har och skrika rakt ut så skulle jag men jag kan inte...

Varför kan jag inte bara säga det jag vill, är jag för feg eller är jag rädd eller vad är det som hindrar mig ?? Jag vill bara kunna få andas ut och le på riktigt igen. Jag tror den dagen är nära men jag vill att den ska komma nu!


" Trust your voice and follow it "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback