Ojojoj =) mindre än två månader!

Jahapp nu e de tisdag igen! som sagt tiden flyger förbi!
Och ja, jag tycker fortfarande helgen går alldelses för fort! illa!!!
hehe

Helgen var skön och härligt, fredagen var det planering av ett bröllop jag ska hjälpa till på=)

Sen i lördags så firade jag min morfar som fyllde 75 år, han e så härlig, men börjar märka
att han börjar bli lite sjuk:/ men men de e ändå världens bästa morfar!=)
Sen så fick jag sms av en hungrig kvinna med en bebis i magen som gärna ville gå ut och äta, så jag bestämde
mig för att bjuda henne på middag=)
Det blev Pitcher´s och deras goda hamburgare och öl ;) men bara för mig inte för emmie, hon fick cocacola=)

Vi möte upp (emmies,pappa) Johnny på Oasia för att ta en väldigt god drink av Tomas=)
Snälla rara Tompa! Det var så kul och trevligt att träffa Johnny igen, han e så härlig!
Sen tog vi våra cyklar och dunder lysen och körde hem till Emmie och Tompa. Dit kom marsvin+ en flicka till honom och såklart Marcus va med oxå! Blev en kort filmkväll för vi var sååå trötta och dom var seeena! hihi
Tog massa kort under kvällen och tog så fint på emmie och magen!=)
Men NEJ dom sparades inte på mobilen tyvärr!
Emmie har fria sms och de har jag med så nu går vi in i en nya period smstönt perioden ;) hehe


Nu e de mindre än två månader kvar tills du e här hos oss igen!!! Och vi gillar det starkt! Wohoooo
Keep up the god work!:D

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Skönt att läsa att ni håller igång =)

Och tråkigt med bilderna, men vi får ta nya när jag kommer hem i jul! På fredag är det exakt 7 veckor tills jag kommer hem =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback