En helg känns som en dag!

Då var det söndag igen då! Känns som det precis var fredag, helt enkelt helgen går för fort!

I fredags så, möte jag upp emmie på stan efter jobbet, kilade in på systemet en sväng och köpte öl till bara mej! hehe ;) Sen letade vi present till Sozo och vi lycksdes hitta bra grejer! Sen hem en snabbis, och så bar vi oss i väg till observera Gottsunda! När en flicka sa till sin pappa att vi var i Gottsunda gav vi varandra en varnande blick! haha
Sen så kom vi fram och då blev det tacos i massor jag och emmie först att ta såklart! Det var en trevlig kväll vi hade tur och fick skjuts hem av vår underbara babe Marcus!


I lördags så flyttade jag till Gamla uppsala så nu e jag på plats och det rullar för fullt på här med att fixa allt! ojoj!
Sen åkte jag ner en snabbis till Ekocafet med marcus och lyssnade på när Marcello och en kille som heter Jonathan, dom var riktigt bra! Så de var kul=) Sen så fick jag skjuts till Emmie men fick stanna på vägen för att köpa med mej choklad och chips;) Sen kollad vi på toy story 3 och Get him to the Greek=)


Sen gick vi och lade oss och denna gång inte på soffan! utan brevid den gravida kvinnan i sängen gick jag sova! :P haha


Du gör oss så stolta här hemma! pratar nog om dej dagligen här hemma!!
You are the best in Polen!! Vi saknar dej <3 <3 <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Men herregud kvinnor! Vad gjorde ni i Gottsunda?! Sluta göra polacken orolig, jag vill att ni håller er därifrån... alt att ni köra i en bil med låsta dörrar. Det går också bra.



Hoppas du trivs bra lutten!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback