Ännu en helg avklarad

Då så har det gått några dagar! Så förlåt tisse! Men de e bättre än förra terminen ;)
Hihi positivt!

I fredags tänkte vi gå ut och äta middag Emmie och Tompa, kanske Tommy och lilla jag,
men de blev inte av för Tompa va hängig och emmie behövde vila.
Så jag satt och hade tråkigt hos syrran men då kom jag på Tommy finns två våningar under! haha
så ettriga lilla jag gick ner till honom och så drack vi Ölen, sen gick vi ut en sväng och möte, upp lite annat folk
var en mycket trevlig kväll! :)

Lördag, små seg men bra! Fick ett glatt telefonsamtal av Emmie och hon lätt pigg:D
Syrran hade inflyttnigns fest med tema Yrke, jag hade först tänkt vara en hemmafru;) Men icke!
Jag blev proffesionell surfare med en liten liten bräda :P
Emmie kom och vi var lekledare=) udnerbart att hon kom! :D
Jag var nykter så jag knallade hem efter ett tag efter när Emmie hade gått. 
Resten av syrrans vänner blev "små" dragna!


Vi är galet stolta över dej här hemma :D saknar dej!
Keep up the GOOD work!!
//SF (du vet va de står för) ;)
 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Hetaste benen du har kvinna!

Skönt att se lite bilder på er, ljusar upp en ruggig söndagskväll =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback