Bullar, snörusk och försäkringskassan

Gårdagen vart mysig, trotts att jag var nere på arbetsförmedlingen så känndes allt bra =) Jag, Linus, pappa och myshunden Maggi åkte över till Fina och lille miniman på lite bullkalas. Och JA min älskade syster kick as på att bara bullar. SÅ sjukt goda:D

Nyvaken miniman hittade nybakade bullar på bordet..


Och självkart vart maggi sugen på bullar..


Idag så har jag varit extremt nyttig och flitig! Kl 10 var jag nere på försäkringskassan och pratade om mammapeng och bokade möte med en handläggare så vi kan få ett hum om vad vi får och hur många dagar osv... inte F*n trodde jag det var så här fruktansvärt mycket papper och skit när man ska skaffa barn. Bokade också möte så Tompa kan skriva på papper att om faderskapsintyg(sånt man måste om man är ogift) Sen sorterade jag 3 års sparande av räkninbgar, försäkringar, avtal osv i mina pärmar. Det tog ca 3½ timme, så nu är det snyggt och prydligt!

Vilket ruskigt väder de var idag, kallt, småregnade och all snö börjar sakta övergå till slask som läcker in i skorna. USCH!


Njut av din semester nu Tisse =) Sola lite för oss också!

All vår värme och kärlek!
saknar dig!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback