Blåsigt och halt...

Idag fick jag sovmorgon! Jag sov till 06:35 och det var riktig LYX!
Imorgon får jag också sova så länge! Det är underbart!

Idag har det vart en hal och kall dag på jobbet, isbana över hela gården så om man stod stilla på en isfläck åkte man nästan med vinden om den var riktigt hård! Galet!
Dagen bestod av teater och målning! Premiär imorgon.
Så otroligt spänande att få se efter denna långa tid=)
När vu målade idag vem tror ni lyckas få färg på kläderna även fast hon har förkläde på sig? jo jag så klart!
Ibland undrar jag vem det är som är fröken! =)

Du e grym Tisse, du vet att du komemr få lära mej polska nu när du kommer hem;)
All the love to you..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback