Veckan hittills och det är KALLT!

I måndags fyllde min storasyster 32! hon fick Victoria secret mist av mej :)
Väldigt uppskattad present jag var även ledig i måndags hur skönt som helst!


Igår tisdag så jobabde jag under dagen och det var roligt som vanligt! skönt att jobba dessutom var det halv dag så kan inte klaga fyra timmar bara! Skönt! det var sol med KALLT förstår inte riktigt kyligt inatt säger dom att det kanske ska bli minus!! Nejnejnej!!!!
Jag och Emmie festade till det lite igår och gick ut på Plock
och åt middag=) vi hade ingen inspiration till att laga mat så då blev det Plock och det var
hur gått som helst :D vi åt så galet mycket och vi blev rejält mätta men vi lyckades få i oss
efterrätt :) och två alkoholfira riktigt goda drinkar :D
Vårt lilla hjärtegryn Marcello hetsade ner på sin "student" cykel för att träffa oss i ynka halvtimmen!
Det var stark kämpat av honom!


Söta,rara pillimariska Emmie =)

Oliver i olika slag, och fetaost/chilli grejer

Kycklin och pomes =)

Idag onsdag, har jag jobbat igen=) skulle ha gått på bio men det sköt vi upp=)
Lite små skönt e trött och imorrn e de friluftsdag! och jag har fixat matsäck och varma kläder:P haha
Som man gjorde när man var liten!


Vi hejar på dej här hemma och saknar dej som vanilgt!!!
Du e duktig så galet duktig!!!
Du när kommer du hem vet du det än??
Puss och kärlek i masssssa!<3 <3 <3

Underbara söta lilla du =)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tompa

Fan va söt du är älskling!

Postat av: Emelie

Tompa, jag vet inte om emmie tycker det är helt ok att du kallar mig älskling, men tack iaf!



E&F maaaaj gaaaaad va jag saknar er idag!! Vill ha såpbubblor och rosévin på balkongen, vill ha skön reggae musik i bakgrunden och styra ihop en finfin middag. Vill ha kramar och skratt och värmeljus när det mörkret sänker sig. Vill krypa upp i soffan under en filt och se (somna till) en riktig chicflic =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback