Våren är här :)

Det är udnerbart :)
 Vädret är kanon och snön smälter mer och mer! Pappa kom hem från USA n ui veckan och då fick jag en del Victoria Secret underkläder älskar dom massa!! Sen så fick Emmie en liten fördelsedags present för tidigt dock en par snygga converse :) jag fick ett par likadana men i ljus lila!
Vad har hänt jo jag ska få vara med lite mer i musikalen med Emmie och det är jättekul! E så glad över det!! Wohooo! Så jobbade i veckan fram till torsdags sen så i torsdags kväll var vi hemma hos Emmie och Erica och Marika var också där snackade lite skit och drack vin jätte trevligt :) Saknaden av dej dock känns!!!
På fredagen tog vi en promenad i solen till studion där jag skulle lära mej dansen för första gångenon och den gick bra kämpade på men började så smått få in det!
Det tog en timme att gå till Flogsta inte så farligt måste jag säga sen udnerlättade solen och en glass!

En ny stor och god Cornetto:)
 
Känn musklerna Sussi!! Hantlarna lönar sig ;)

Sen när vi kom hem och efter Tacosen var vi ungefär lite små trötta
eller nåt liknande!
På lördagen tog vi en promenad igen till studion vi fick då sällskap av Emmies mamma och Kajsa och Sussi valde även hon att gå med oss!
Vi har kommit på en sak som du kommer ÄLSKA!!! När Emmie berättade för mor sin stannade hon upp och sa att hon aldrig fick göra det igen! ;) Mohahah!
En bra träningsdag blev det!! vi kämpade på!

Där står vi och börjar bli redo :)

Sen på kvällen var det melodifestivalen och JÄVLA skit låt vann!!! Alla röstar alltid fel och det suger!!!!!
Vi saknar dej här hemma jätte mycket!! men det som glädjer är att du snart kommer komma hem en sväng!!!
Ser så mycket fram emot det lillhjärtat!!!
Love you allot!!! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jake

Hahahahahahhahaahahaa, skön bild tjejer!

Postat av: Fia

We know you löööv it :P hehe

Postat av: Emelie

Ni är så fina, haha mina köping vänner!!

Tompa MÅSTE filma er, så får ni visa mig sen =D

En egen perimär!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback