What the F****

Idag kändes det som att dagen kunde bli rätt bra även om jag började dagen stressigt tack vare en försovning! Men jag återhämtade mig snabbt med att skriva klart fråga två på hemtentan så nu var det bara ettan kvar!!! Haha om jag ändå hade vetat då att den var så svår och klurig! Att svara är rätt lätt men att kunna hänvisa sidor och böker det är svårare!! Men nu är jag snart klar med fråga ett ska bara fixa en bra avrunding på det hela sen så kan jag skicka in den!!
Men hör och häppna där tag dagen inte slut!!! Nu visar det sig att jag kanske inte kommer få läsa B kursen pga massa skit onödigt strul!! Liksom tack för den när jag är inne på en fruktansvärd vecka redan!! Nu när jag snart är klar med hemtentan ska jag börja plugga till en tenta på lördag som jag missade när jag var i NYC!
Menmen inga sura miner bara bita ihop och le så löser sig allt till slut!





" Give me a break to breathe so I can come back up again"

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback