Nästan 10 +

Idag har det vart en vårdag, eller inatt kom det snö som smälte bort i den varma solen som värmde upp oss till 10 + grader ute!! Är det bäst eller vad liksom?? :) Jag har dock fått magkatarr, mår illa, är sugen på något hela tiden, yr i huvudet och helt slutkörd från morgon till kväll känns det som!!
.
.
.
Igår hade jag skype date med min underbara Emelie, så skönt att få höra hennes ljuva stämma igen! Det är så udnerbart! Mina underbara vänner i skolan har också hjälpt mig denna veckan med skolan och det är ju så galet skönt att få den hjälp och de stödet av dom!! Kommer bilder på dom inom snar framtid.
.
.
.
Igår så hjälpte jag och Viktor, Emmie med Ludvig vi tog honom själva och gick med honom en sväng så han fick sova och Emmie vila sig då hon tog bort leverfläckar! Idag så hjälpte vi Syrran med Gabriel och Elle och det var så mysigt att träffa dom!! Pappa var snäll och hjälpte mig med medicin hämtning och allt! Vet ni Gabriel kallar Viktor morbror!!
.
.
.
" Look up and realize that your not alone "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback