Sjukstuga

Fyfan för hela förra veckan!!! Det började med magkatarr och så fick jag medicin och började må bättre och bättre! :) Men alltid jobigt med de när det inte vill ge med sig man blir så slutkörd i kroppen och om jag blir det i kroppen så blir jag det i knoppen med!! Det var fantastiskt väder förra veckan nästan bara sol och det var varmt med sedan blev det kallare men soligt :D
Fick feber i fredags och började må sämre och sämre sov stort sett halva dagen torsdag och hela dagen fredag sen var jag sjuk! Viktor var snäll och tog hand om mig, men ett dygn senare jag hade fått feber var det hans tur! Så vi har lagat utslagna hela helgen. Men nu börjar jag bli frisk och Viktor som sagt ligger ett dygn bakom mig! Därav har det blivit dåligt med uppdateringar! Och nu är det plugg, plugg och lite mera plugg!  Emelie såg dina snygga skor!!! Jag vill gärna ha, tack! ;)


" Don't be afraid of dreaming, because sometimes your dream can come true "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback