Hemtenta måndag!!

Idag har det vart så udnerbart vår väder, fick sova riktigt gott inatt och vaknade utvilad men med huvudvärk!! Kan vara hemtenta huvudvärk!
.
.
.
.
Vid elva dök Elin och Amanda upp för att jobba med hemtentan ihop, tack och lov skulle aldrig orka ta mig igenom denna tenta själv! Efter det så gick jag till emmie och käkade middag och mös med ludvig. Sen hem till mamma fixa tvätten och ta ett långbad :) så skönt!! Efter det jobba med hemtentan lite till! och snart sova, för imorgon blir det hemtenta plugg hos Elin med Amanda.
.
.
.
Juste det är alla hjärtansdag imorgon, ni vet vid det här laget att jag är lite bitter över den dagen, har aldrig fått spendera den med någon på riktigt, riktigt. Har alltid vart "själv" den dagen. Visst har vart med mina underbara vänner...
Knas hur man kan älska någon så mycket som jag älskar Viktor....


" Love is in the air "

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jannice Lindell

glad alla hjärtans dag på dig!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback