Ett sommarlov

Nu är sommaren slut på riktigt, denna sommar har bestått av att vara ledig i flera veckor!!
 
I början av sommaren tyckte jag att det skulle bli skönt att vara ledig men det är bland det värsta jag ahr vart med om. Jag klarar inte av att vara ledig för länge då blir jag total galen i huvudet tillslut! Jag har sysselsatt min tid med att pka omkring en hel del och inte vart hemma så mycket!! 
 
Men denna sommar har inte varit bra varjen väder eller fysiskt eller psykist för mig!! Allt började redan i vår då jag började må dåligt fysiskt som jag sedan fick behandling för men all den behandlingen tog på mitt psyke så jag gick totalt ner i mig själv vilket resulterade i att jag gick upp ungeför 6 kg i vikt vilket för min del är extremt mycket! jag har de senaste åren vägt 51-52 och nu efter denna sommar väger jag mellan 57-58 kg vilket är tok för mycket för min del. Med allt som har hänt har även mitt självförtroende nuddat botten och allt är en enda röra! 
 
Men nu till hösten ska jag genomgå en utredning för min rygg för nu visar det sig att det verkar som om jag har en sjukdom i ryggen så det börjar imorgon med mitt första läkarbesök så får vi se vad som sker! Men jag ska även börja skriva min C-uppsats med udnerbara Elin vilket kommer bli riktigt kul och här emellan hoppas jag kunna börja tränna så jag får bort de kilon som satt sig på mig samt att jag ska finna styrkan i att tycka om mig själv för den jag är! bilder från sommaren kommer komma inom snar framtid...
 
" Never give up, cuz if you do you lose "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback