Rusk och tom

Idag började dagen med att jag ställde om klockan en timme så det blev att sova lite längre än vad som va tänkt, men när man inte känner sig hundra då får man faktiskt ligga kvar!
Idag har jag vart ute på lång powerwalk med Emmie och Ludvig, shit va jobbigt med vagn och uppförsbacke!! Men jag klarade det iaf! :) Dagen gick fort och det var skönt att den gjorde det, och ikväll fixade jag och donade med Elin så vi skulle lyckas med seminaret på fredag och vår snälla, snälla Ivan hjälpte oss!! Tack och lov för att han är så snäll!! :)
Och så såklart så blev det prat om alla hjärtansdag igen idag, Emmie om hennes planer samt söta, fina Ellentin som jobbar som florist om allt det som sker nu innan den där dagen!!!
*
*
*
*
.....Det känns som jag är tom just nu! Det är mysko hur det kan kännas så ibland, men just nu är jag ihålig känns det som. Det går som ett eko genom kroppen och allt är tyst! Det känns som något är på väg att ske om det är bra eller dåligt det är det bara att se.....



" You can't change you past, but you can change your future "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback