Tid,tid och lite mera tid

Tiden går för fort när man är sönderstressad och när man har för roligt!!
Men denna gång är det bara beroende på att jag har haft för mycket annat att ta hand om innan jag kunnat sätta mig ner i lugn och ro och skriva!!
.
.
.
Min Emelie var hemma över påsk vilket var hur nice som helst! Men hann dock inte träffa henne så mycket som jag hade velat, vilket suger verkligen!! Man inser hur mycket man saknar någon när man väl får träffa personen en snabbis och så! Men hon kommer nog hem snart till Valborg! :) Kallt verkar det att bli på valborg!!! Usch!!! Men det blir nog bra ändå :D
.
.
.
Imorgon blir det ny tatoooo för in del ska bli så skönt att få en nyyyyyyy :D
.
.
.
"It is never to late to make up for the time we lost"

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback