Sverige vidare och Paris

Igår var det en kall men mysig dag! Började dagen med ett väldigt lyckat seminarium!
Sen var det hem en sväng innan jag och syster Annika drog ner på marknaden igen! Lika mysigt som vanligt, dock lite hets i vårt handlande! Jag kom hem med godis och te :D Vi bestämde oss för att överraska mamma med Pizza och hennes favvo godis som vi köpt på marknaden! Vi gick dit och kollade på fotbollen och mös! Och vi är nu i EM så Emelie here I come to POLEN :D
Idag började dagen med en mysko och riktigt dålig känsla! Men jag lyckades vända på det och det blev bra tillslut! Men alltid drygt när man vaknar med en viss känsla! Idag så träffade jag mamma och mormor en sväng på stan köpte hårfärg idag men kommer inte berätta färg än så länge! Sen bar det iväg till Ellas och Gabriels dagis och skola! Sen blev det mys med superhjältarna och lek på eftermiddagen och en väldigt god middag :D
Nu snart blir det väl läsa inför seminariet på fredag.... det är höst och idag fick jag verkligen myskänsla när jag gick bland löven och sparkade! :) Och om två dagar är Viktor hemma igen, pch jag har fixat klart hans presenter nu och hoppas han blir nöjd :D
Igår så satt jag och Annika och kollade på kort från vår tid i Paris det året jag blev bjuden dit när jag fyllt 18 år! Vilken underbar resa med massa roliga händelser som spårning på operan, gå på olika tunnelbanor, hamna på en manlig strippklubb av MISSTAG haha m.m! Här kommer några härliga bilder från den resan...
Tack världens bästa Annika för en fantastisk resa till Paris, va fan
skulle jag göra utan dig!!!!!

"You give me the joy and the energy that I need  sometimes"

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback