Sunday boring sunday

Idag är det söndag och jag ogillar söndagar väldigt mycket! Jag vet att många människor runt omkring ogillar sändagar för det betyder slut på helgen. Jag har inte så stort problem med just det, men på söndagar åker Viktor tillbaka till Halmstad, man tror det ska bli lättare men det blir ju fanme svårare! På ett sätt är det lättare för man börjar lära känna igen känslorna som dyker upp när han ska åka men de blir bara starkare och starkare och därav blir det svårare!

Helgen som vart:

Fredag: Emmie kom hit när jag hade tvättis och kollade DH med mig så j**la bra! Sen så åkte jag och handla fick reda på att Viktors plan var inställt, men som tur va kom han med ett annat så han kom hem 20:00 ist för 17:45. Så fixade tacopaj och bara hade en mysfredag.

Lördag: Först så va vi ner på stan en sväng men hittade inget vi ville ha förutom kaffe. Sen åkte vi och packade ihop Viktors saker och så kom mamma och hjälpte oss att köra över det till oss nu mera :) Så nu har jag gått och blivit sambo! Sen så käkade vi lite och bara va, sen ner på stan käkade på Norrlands och efter det så gick vi
på bio Johnny English Reborn! Så otroligt rolig, länge sen man skratta så mycket!

Söndag: Bara va dag blev det idag, vi packade upp Viktors saker och hade bara en slödag med godis och tvserier :) Nu försöker jag plugga vilket går segt men kommer igång snart igen ja! Hade ett långt och underbart samtal med Emelie idag och den här veckan ska jag äntligen träffa Ahmanda!!!
" One of the best feelings in the world is knowing that you mean something to someone "

" The best thing about me is you "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback