Marknad och kyla

Dagen började 07:00 och då var det bara upp och plugga en sväng så jag skulle vara helt klar för att kunna unna mig en dag med Emmie och Ludvig igen :D
Var hemma hos Emmie till stax efter nio och mötes av två vädligt glada personer. Vi lekte, drack kaffe, ringde Ahmanda och år lunch. Sen var det höstmarknaden som gällde och fina Ahmanda och hennes härliga hund Lucifer följde med, säger bara en sak till det LYCKA! Hittar alltid roliga saker där som massa gott (vilket dock inte e så bra för den som håller på att dra ner på sånt där), vantar, extemt fula kläder, mössor och bara allmänt roliga saker! Kom hem med gott såklart sen lite annat :) Sen så gick vi och kollade hårfärg funderar på att förga det mörkt eller knall oranget igen, men vet inte riktigt vad jag vill... Jo sen så köpte jag present till Viktor idag, vi får väl se vad han tycker om det! sen så va jag barnvakt en sväng till Ludde och säger akta er Tant Fia ligger på många plus nu ;)
Kollar TV
Mörk?

Ljus?

Idag var det så kallt och burrigt väder ute! Riktigt obehagligt men nu är hösten här och det är bara gilla läget!
Och när jag cyklade hem ikväll luktade det snö = kallt ute!



"Sunshine, my only sunshine you make me happy when skies are gray
you'll never know dear, how much I love you please don't take my sunshine away"

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback