Swizzz så var helgen förbi

Nu har hela helgen passerat och vad har man gjort?!

I fredags var det avtackningsfest på jobbet för vår rektor som slutar efter många år i branchen!
Hade först tänkt att inte gå men, vi fattade beslutet jag och Fredrik att sak samma vi går och har det trevligt och kul, det är ändå så lite tid kvar :)
Vi hade även lyckats flörta till oss ett "barnbord" för oss unga vikarier ;) hehe

Igår tog jag det lungt åkte iväg och köpte present till min lilla söta kusin som tar studenten på onsdag! Galet vad stor han har blivit! Sluta bli vuxen nu Emil! :)

Idag har det vart mammas dag, vart med henne nästan hela dagen och vi åkte förbi mormor en sväng! Mamma fick en fin liten bok om varför mammor är så bra :)


Söta Hanna

Först på plats vid vårt barnbord

Jag och söta Louise

Ludde,Fredrik och Hanna

Fototime

Lyckades få hanna blanda rött+vitt = rosé

Popular dance!

Inte den bästa idén!

Det var en trevlig tillställning och jag och Fredrik åkte vidare in till stan, de andra missade bussen tyvärr! Men det ska bli kul att höra alla komentarer imorgon!


" The end is near, but I do not stop smiling for that, because I will have a new beginning soon "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback