Nu e de slut!

Ojoj, jag har inte uppdaterat på en evighet, jag har haft fullt upp! Veckan som gått har vart så hektisk!

Det har vart galet mycket på jobbet och utanför jobbet! Jag har fixat och donat inför syrrans födelsedag! :)

Roliga saker som hänt, stötte på Tommy, Maco och Jonte härom dagen när det fortfarande var varmt och fint och vi gick och spelade kubb! Trevligt, trevligt.

Haft det brapå jobbet med mina härliga kollegor! Träffat Noel rätt mycket hela veckan så det har vart super kul :D

Helgens bravader, Fredag Annika 25 år!!! Jippi, Grattis!!! En härlig 25 års maskerad och jag som Gaga var riktigt lyckat! Ja, jag kände mig naken till och från men ack så bra det blev! :D Och udnerbara Emmie hjälpte mej med sminkningen! Blev sent och mycket god dricka så det var en lyckad kväll!

Igår blev en lugn och mysig dag/ kväll!! Blev så nöjd över Erik Saade som lyckades så bra i Eurovision! :D Nice!

Idag har jag förgyllt dagen med Emmie,Tompa och Ludde så mysigt så!:D



" You know when a dream feels so real that when you wake up you want it to be true, thats what I want, I want my dream to be real "

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: emelie

Äääntligen :)

Haha som jag väntat på update! Festen verkade awesome, synd att jag missade den. Vi får köra maskerad i sommar!

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback