Back från en kort liten paus!

Nu är det bara att börja uppdatera igen! Emelie har nu åkt tillbaka till Polen vilket suger! Men hon är så grymt duktig och bäst så det är okej! :)

Valborg var riktigt härlig och allt flöt på och vi var alla bara vanligt lyckliga!

Jag har fixat en present som nu har kommit till Emelie som ska skickas på posten! ;) Mohaha

Det rullar på för fullt på jobbet, verkligen massa att göra nu! Men det är skönt att ha Fredrik hos mig! Men saknar verkligen Noel vi var ju Dream Team! Men jag kan säga att jag och Fredrik är Dream Team nr 2 :) Det är tur att jag har så underbara och klockrena kollegor.

Inte mycket som händer just, sover bara typ fyra timmar varje natt kan verkligen inte sova så det är väl det som sker! Juste MET ball har varit, lite besviken på kreaktionerna i år måste jag säga, men det fanns vissa som hade riktigt fina och balla. Bland annat så hade Isabel Lucas,Bar Rafaeli, Kate Hudson, Liv Tyler och Diane Kruger riktigt fina klänningar.

Så nu lite bilder från Valborg.










" You know the thing about romance is people only get together right at the very end "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback