Vår i luften!

Idag kändes det verkligen att våren är på gång :) Oooo så lycklig man blir när ljuset kommer tillbacka!

Idag var vi ute nästan hela dagen på jobbet, det var så otroligt härligt och när man stod i solen så värmde det jätte skönt! Och idag stod nästan vinden helt stil! Jag jobbar med en "ny" person igen och jag tror det kommer funka så bra att jobba med honom! Riktigt rolig och trevlig e han med massa nya idéer också! Det är så skönt att inte behöva känna sig "ensam" längre på jobbet!

Idag har jag känt sån saknad, jag har inte känt så på riktigt länge men idag har jag haft den känslan i mig hela dagen! Det blir så påtagligt när den känslan blir så stark, visst kan man känna små saknad till och från men idag var den här känslan så extremt stark! Kan nog bero på alla drömmar jag haft de senaste nätterna! Jag har vaknat med ett leende på läpparna och mått bra! Och det är nog drömmarna som får mig att känna som jag känner just nu...

Idag ska jag skriva om yttligare en person! Den här personen är en galen och riktigt rolig människa! Det går nog inte en enda sekund när man är med henne och man inte ler! Hon får en alltid att skratta och får en att må så mycket bättre! Hon lär mig lite nya saker också som jag egentligen inte har så jätte stor nytta av men det är alltid kul att lära sig ett annat språk och lite ny kultur! Hon har även en väldigt fin sida och förstående sida som hon visar ofta! Hon är nog en av de starkaste människorna jag vet om! Jag beundrar henne så för hennes styrka att lyckas ta sig igenom allt! Tror det inte finns något som kan stoppa henne!

Så vem är det idag?......

Sussi / Soso




" Some people are so afraid to love that they never get to be loved"

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback