Sol innan mer snööööö!!!

Why god, why!!! Räcker det inte med snö nu?! Jag e så less på snö och jag hoppas att den snö som ska komma inatt och imorgon försvinner riktigt snabbt! Alltså det är inte kul, har precis börjat kunna använda sneakers och lite lättare skor ju!

Idag har det vart en bra dag, den har gått fort och varit väldigt lättsam! Så skönt när såna dagar inträffar!

Idag  har jag tänkt att skriva om en person som inte är en tjej! Haha... Han är omtänksam, vacker, snäll och brutalt men underbart ärlig vilket man alltid uppskattar! Jag har inte känt honom så länge men det känns som jag känt honom i en evighet! Visst vi sågs nästan varje dag under hela hösten så vi lärde känna varandra riktigt bra! Även han har ett hjärta av guld och är otroligt omtänksam, han finns verkligen där jämt om man behöver honom, ibland kan man tro att han har en radar för man hinner aldrig falla han finns helt enkelt alltid där om man behöver någon!

Vem kan denna underbara människa vara??

Jo, min fantastiska Noel


Foto från http://blog.qruiser.com/noelandart


" I make no apologies for how I chose to repair what you broke "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback