OOOOoo en sån dag idag!

Jisses vilken dag! Det har gått i ett hela dagen! Inte en enda lugn sekund har jag haft galet!!! Man tror att vissa dagar kommer bli lättare än andra och det brukar ofta stämma, men idag har det inte varit en sån dag!

Det har varit en lång och intensiv dag idag! Och inatt usch, var det så obehagligt! Visst just nu drömmer jag bara en sak och den drömmen är bra och verklig men den är även ritkigt jobbig. Inatt blev jag väckt av en kvinnas röst som sa något på engelska, jag satte mig upp på en gån och kolalde mig omkring men ingen var där såklart, jag kollade på mobilen om det var den som hade gjort något ljud av sig men ICKE! Det tog ett bra tag innan jag kudne somna om! Fy det var så obehagligt! Jag hoppas jag får sova bättre inatt och inte drömma min underbara dröm!

Idag har jag valt en person som inte är i mitt liv så ofta idag men har vart i mitt liv till och från! Vi hörs väldigt ofta men vi ses inte, kan bero på att hon är i ett annat land just nu... Hon är så otroligt vacker och det är inte bara utsidan jag snackar om där! Hennes personlighet lyfter upp hennes extremt vackra utseende till jaaa till det absolut vackraste! Man kan nog itne bli finare än så! Varje gång vi ses eller pratar eller mejlar får jag ett leende på läpparna hon får en alltid att le! Och hon ger sjukt bra råd på vad man borde göra och finns alltid där för att lyfta upp en om man är på väg att falla!

Så vem kan denna person vara idag då??

Jo Bella, underbara Bella




" Never look back and never go back, go on and your happines will come "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback