Oppppssss!!!

Ops är det enda jag kan komma med! När jag slutade jobbet så har jag knappt suttit vid datorn så har inte uppdaterat på jätte länge!! Sorry!

Jag har under den senaste veckan, träffat Emmie och myst med henne och Ludde, träffat upp tvillingarna och myst med dom! Vart med syrran och hennes barn, mormor har fyllt 75 och sen var det midsommar, Sara 22 och Emil 20, parkhäng, träffat Fina och Morgan, träffat Amanda och massa mysiga sena kvällar!

Midsommar helgen blev en lugn och fartfylld helg ute i Östhammar! Jag valde att vara med familjen i år :) Har ju inte firat på över 5 år så kände att det blev famljen det här året som fick guida mig igenom ett firande :D
Det var en härlig och varm dag med god dricka och god mat! 

Sen fyllde Sara och då firade vi Emil med och det var god tacopaj och massa GODA kakor! Mums!

I måndags var jag med Emmie och Ludde hela dagen och på kvällen år vi god Lasange och såg Harry Potter. I tisdags var jag uppe 05:00 för då var det gå dubbelt på Arlanda! Kul att vara tillbaka fick många kramar och leenden den dagen. Var hemma rutn halv tre då kom syrran och barnen! Vi grillade på kvällen och låg och mös i parken! :)

Idag har vi hängt i parken hela dagen så otroligt mysigt!
 
Nu under sommaren kommer uppdateringarna vara mindre tills hösten för man hinner kanppt med att sitta vid datorn! :D

Mormor

Jag och Syrran

Sara

Emmie


" One of the most important thing in life is to learn how to give out love, and let it come in "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback