Ett slut och en ny början

I fredags var det sista dagen på jobbet och det var absolut sista jag har vart där i över två år. Tiden går fort när man har kul! Men det beslutet jag har tagit är det absolut rätta beslutet och det känns hur bra som helst att ha tagit det! Visst en liten klump i magen hade jag allt när jag åkte därifrån men även ett stort leende på läpparna:D

Sen vid 18:00 kom Ludde, Louise och Fredrik hit och så hade vi lite avslutningsfest för oss fyra, vi spelade biljard under kvällen och n uhar jag bevisat en gång för alla att jag suger på att spela biljard! Sen blev det Upplands nation! Det var väldigt trevligt om jag säger så här de som hände där stannar där! haha, Jag och Lousie flydde tillslut från Fredrik och Ludde!

Igår blev det en seeg dag, va inte alls bakis men astman spökade och pollen ställde till det för mej så jag behövde ställa in min planerade Sthlmkväll med Kajsa och Kirre! Tråkigt! Men de kommer flera tåg :)

Idag har jag vart på stan en sväng och köpt sommarboken för iår! Det är olika färger på sidorna:D Och den måste pimpas lite så den blir GRYM!

-21 sen är du hemma!

" All things comes to an end but it dosen't mean it's a bad ending"

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback