Onsdag både på gott och ont

Jag kom fram tiddigt imorse till jobbet, satte mig som vanligt med min hög gravida kollega och tog en kopp kaffe! Det är hennes sista vecka denna vecka innan hon blir ledig! Kommer sakna henne en hel del på jobbet! Men, men man får ta och se till att hälsa på henne när lilla bebben har kommit! Och Emmies lilla bebis nu är det dags för dej att komma!


Idag rullade dagen på förfullt men det gick utför ett tag har upptäckt att onsdagar e inte min starkaste dag! Det inträffar alltid jobbiga och tråkiga saker som får humöret att falla ner pladask! Så J*** tråkigt att det ska vara så! Så onsdagar är min "bittra" och tråkiga dag jus nu!


När jag slutade så var det ner på stan en sväng och när jag äntligen skulle ta bussen hem så var den försenad, no suprise om man säger så! Så idag blev det sen middag vid halv åtta. Och då fick jag en riktigt bra nyhet som gjorde att min "bittra" onsdag blev lite bättre nämligen att jag förmodligen har fått jobb under sommaren! Känns så grymt kul så nu håller jag tummarna att det går vägen! Sen fick jag veta en till sak eller rättare sagt en sak jag såg igår blev bekräftad jag blev hur glad som helst av att få den nyheten bekräftad :D


" Let your heart go and let fate decide"

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback