Nu e de helg!

Äntligen är det slut på den här sköna men vidriga veckan! :D
Idag har jag vart hemme hos en kollega och planerat hela dagen fick ett samtal som var mindre kul!
Så bröt lite ihop och så. Menmen de går väl över och blir bra någon gång hoppas jag!

Just nu känns det som om bergochdalbanan jag sitter på har gått ner under jorden! Fy fan hur det ska vara ibland, det är inte okej längre! All den tur jag hade tidigare det här året vart tog den vägen???

Det är som om all min tur kom på en gång sen svisssh var den borta! Och resultatet i det var otur, otur och lite mera otur och vet ni yttligare lite mer otur på det! Hehehe, känns ärligt som ett grymt skämt!

Ja,ja nu är det helg för min del Thank God!! Precis vad jag behöver just nu! Tre dagars ledighet :D

" They don't care about us, so what should I do, stay or go "

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jannice Lindell

Hej Fia! Hoppas de går bra med vad som än har hänt :) KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback