Vår lalalala vår!

Vart ska man börja!?

I fredags så gick jag hem från jobbet så hände väl inte så mycket den dagen, eller??

I lördags var jag på Gränby C en sväng tydligen missade jag Noel där! Memen thats life! Köpte två fina vintage saker som jag blev super glad över! Dessutom fick Gabbe ett par röda chinos han valde själv!! Han e ju bara för go! Sen var det hem till syrran och där blev jag resten av kvällen och natten.

Igår var det så vackert väder och hur bra som helst, eller jag hade sjuk huvudvärk gjorde så ont så jag inte kunde koncentrera mig på något, men tillslut så gick den över! Fick ett samtal igår kväll oxkså av Emmie och hon berättade att Tommy hade kommit hem igår morse!

Idag, varmt och skönt!!! Whiiii när jag kom ut imorse luktade de sommar och det var en behaglig värme man möte! Äntligen! Vart ute och gått ikväll så skönt komma ut och bara njuta!

Snart komemr Emelie hem!! =)

" Suddenly everything changed and you do not know what to do, be happy or sad "



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback